Sådan opretter du ansatte

Avatar photo

Forfatter:

Kategori:

Opdateret:

2. august 2024

Det er en fordel at dine ansatte har deres eget personlige login så du kan se hvem der udfører egenkontrollerne. Du må oprette alle de ansatte du har behov for, og du kan nemt blokere en adgang hvis din medarbejder ikke længere skal have adgang.

1. Klik på “XX medarbejdere” i toppen af siden.

2. Udfyld navn, mobil, email og gerne et medarbejder nr.

Du kan vælge om brugeren skal have medarbejder-adgang eller være administrator. Som administrator har brugeren adgang til alt.
Afslut med at klikke på plus-ikonet til højre og din medarbejder er klar til at bruge dinegenkontrol.

Har du spørgsmål til ovenstående, så hiv fat i supporten. Vi er her for at hjælpe dig.

Del denne supportartikel

Relateret supportartikler

Fandt du ikke det, du ledte efter?

Vi står til rådighed for dine spørgsmål. Har du spørgsmål til vores produkt eller service, så kontakt os venligst på telefon eller email. Så vil vi gøre vores bedste for at svar hurtigst muligt.