Sådan opretter du en skabelon
Vores samarbejdspartnere stiller løbende nye skabeloner til rådighed som du kan kopiere og tilpasse til dine behov. Guiden her viser hvordan du opretter din egen skabelon trin for trin.
1. Gå til overblik over skabeloner
Hold musen over menuen Opgaver og find knappen “Skema skabeloner” i højre hjørne. Det er fra denne side du kan se dine skabeloner og oprette nye. Du kan også blot trykke “Skabeloner” i menu baren øverst på siden.
2. Vælg en skabelonen
Du skal nu vælge om du vil oprette en ny tom skabelon, eller du ønsker at tilpasse en af de eksisterende skabeloner. Tryk derefter “Opret Skabelon” og herefter “Opret”. Du bliver viderestillet, når kopieringen er gennemført.
3. Rediger skabelonen
Fra den nye side, vil du kunne tilpasse din skabelon efter behov. Du kan bl.a. redigere eller slette eksterende spørgsmål, blot ved at føre musen over den og klikke på “Klik for at redigere”. Ændringerne gemmes som de foretages.
4. Tilføj ny side, beskrivelse eller spørgsmål
I bunden af skabelonen, kan du tilføje en overskrift, beskrivelse eller et spørsgmål. Bemærk, hvis du vælger at tilføje en ny overskrift, vil det fremgå som en ny side, når du opretter en opgaver baseret på den nye skabelon.
Når du er færdig med at redigere din skabelon, kan du vælge at “Planlægge opgaven”. Det er kort fortalt her du vælger hvornår og af hvem skabelonen skal udfyldes.
Har du spørgsmål til ovenstående, så hiv fat i supporten. Vi er her for at hjælpe dig 🙂
Del denne supportartikel
Har du ændringer eller forbedringer til en skabelon som i forvejen er i brug, er det muligt at oprette en ny version – også kaldet en revidering. Vi sørger for at planlagte opgaver fremadrettet skal åbne den seneste version.